Klachtenreglement
Precision Bijscholingen heeft professionaliteit, betrouwbaarheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan.
Soms kan het voorkomen dat je van mening bent dat wij hierin tekortschieten. Informeer ons dan via de e-mail: [email protected]. Het is onze intentie om in onderling overleg te komen tot een oplossing. Mocht dit niet lukken, dan bestaat er de mogelijkheid schriftelijk een klacht in te dienen.
Onderstaand ons klachtenreglement hoe je een schriftelijke klacht kunt indienen en hoe deze wordt afgehandeld.
Doel van deze klachtenprocedure
Recht doen aan de individuele klager en het zo mogelijk herstellen van de vertrouwensrelatie tussen Precision Bijscholingen en de klant.
Tevens willen we onze dienstverlening verder verbeteren. Een klacht kan betrekking hebben op alle aspecten van onze dienstverlening zoals informatieverstrekking, bereikbaarheid van ons bedrijf, snelheid van reageren, bejegening door onze medewerkers.
Wat is een klacht?
Elke schriftelijke (inclusief email) uiting van ontevredenheid van een (potentiële) klant van Precision Bijscholingen.
Wie is een klant?
Elke afnemer van een dienst van Precision Bijscholingen.
Hoe kun je een klacht indienen?
Een klacht moet schriftelijk ([email protected] of Vosmaerstraat 18, 2985 BT Ridderkerk) worden ingediend.
Wat moet er zeker in staan?
Om de klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen is het noodzakelijk de volgende gegevens te vermelden:
– naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en emailadres
– vermelding van de activiteit van Precision Bijscholingen waarop de klacht betrekking heeft
– de datum waarop de schriftelijke klacht is verzonden
– een zo duidelijk mogelijke beschrijving van de klacht
– eventuele relevante kopieën van documenten die de klacht verduidelijken.
Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn de klacht te beoordelen.
Behandeling van de klacht
Binnen twee weken na ontvangst van de klacht ontvang je een schriftelijke ontvangstbevestiging.
In de ontvangstbevestiging wordt vermeld:
– de medewerker van Precision Bijscholingen die de klacht beoordeelt,
– de termijn waarbinnen de klacht wordt afgehandeld. We streven er naar om binnen zes weken de klacht af te handelen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover schriftelijk bericht.
– de mogelijkheid de klacht mondeling toe te lichten. Indien je dit wilt, kun je na ontvangst van de ontvangstbevestiging daartoe een afspraak maken met de medewerker die de klacht beoordeelt.
Reactie op de klacht
Je ontvangt binnen zes weken een inhoudelijke schriftelijke reactie op de klacht.
Onze inhoudelijke schriftelijke reactie bevat de bevindingen van het onderzoek naar de klacht en een voorstel om tot een oplossing van de klacht te komen.
Wij doen ons uiterste best de klacht naar tevredenheid af te handelen.
Kosten
De klachtenprocedure is kosteloos.
Klachtenregistratie
Precision Bijscholingen draagt zorg voor registratie van de ingediende klacht.
De ingediende klachten worden gedurende een termijn van 5 jaren, gerekend vanaf de datum waarop de klacht is ontvangen, bewaard.
Vertrouwelijkheid
Precision Bijscholingen gaat vertrouwelijk om met alle klachten en gegevens die hen tijdens de behandeling van de klachten onder ogen komen dan wel ter ore komen.
Soms kan het voorkomen dat je van mening bent dat wij hierin tekortschieten. Informeer ons dan via de e-mail: [email protected]. Het is onze intentie om in onderling overleg te komen tot een oplossing. Mocht dit niet lukken, dan bestaat er de mogelijkheid schriftelijk een klacht in te dienen.
Onderstaand ons klachtenreglement hoe je een schriftelijke klacht kunt indienen en hoe deze wordt afgehandeld.
Doel van deze klachtenprocedure
Recht doen aan de individuele klager en het zo mogelijk herstellen van de vertrouwensrelatie tussen Precision Bijscholingen en de klant.
Tevens willen we onze dienstverlening verder verbeteren. Een klacht kan betrekking hebben op alle aspecten van onze dienstverlening zoals informatieverstrekking, bereikbaarheid van ons bedrijf, snelheid van reageren, bejegening door onze medewerkers.
Wat is een klacht?
Elke schriftelijke (inclusief email) uiting van ontevredenheid van een (potentiële) klant van Precision Bijscholingen.
Wie is een klant?
Elke afnemer van een dienst van Precision Bijscholingen.
Hoe kun je een klacht indienen?
Een klacht moet schriftelijk ([email protected] of Vosmaerstraat 18, 2985 BT Ridderkerk) worden ingediend.
Wat moet er zeker in staan?
Om de klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen is het noodzakelijk de volgende gegevens te vermelden:
– naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en emailadres
– vermelding van de activiteit van Precision Bijscholingen waarop de klacht betrekking heeft
– de datum waarop de schriftelijke klacht is verzonden
– een zo duidelijk mogelijke beschrijving van de klacht
– eventuele relevante kopieën van documenten die de klacht verduidelijken.
Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn de klacht te beoordelen.
Behandeling van de klacht
Binnen twee weken na ontvangst van de klacht ontvang je een schriftelijke ontvangstbevestiging.
In de ontvangstbevestiging wordt vermeld:
– de medewerker van Precision Bijscholingen die de klacht beoordeelt,
– de termijn waarbinnen de klacht wordt afgehandeld. We streven er naar om binnen zes weken de klacht af te handelen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover schriftelijk bericht.
– de mogelijkheid de klacht mondeling toe te lichten. Indien je dit wilt, kun je na ontvangst van de ontvangstbevestiging daartoe een afspraak maken met de medewerker die de klacht beoordeelt.
Reactie op de klacht
Je ontvangt binnen zes weken een inhoudelijke schriftelijke reactie op de klacht.
Onze inhoudelijke schriftelijke reactie bevat de bevindingen van het onderzoek naar de klacht en een voorstel om tot een oplossing van de klacht te komen.
Wij doen ons uiterste best de klacht naar tevredenheid af te handelen.
Kosten
De klachtenprocedure is kosteloos.
Klachtenregistratie
Precision Bijscholingen draagt zorg voor registratie van de ingediende klacht.
De ingediende klachten worden gedurende een termijn van 5 jaren, gerekend vanaf de datum waarop de klacht is ontvangen, bewaard.
Vertrouwelijkheid
Precision Bijscholingen gaat vertrouwelijk om met alle klachten en gegevens die hen tijdens de behandeling van de klachten onder ogen komen dan wel ter ore komen.